Uncategorized

رموز لاغری

به دنبال رموز لاغری هستید. باید بگوییم که هیچ رمزی در کار نیست. هیچ میانبری هم در کار نیست. خودتان را گول نزنید. باید تلاش کنید. اما نکاتی هستند که می توانند شما را به سمت هدف به پیش ببرند و کارتان را راحت کنند. نگران نباشید. ما این نکات را برای شما می گوییم. با باشگاه موج همراه باشید.

آب بنوشید.

خیلی ساده!! آب بنوشید. قبل از هر وعده غذا آب فراموش نشود. بعد از هر وعده هم همین طور. این کار به متابولیسم بدن کمک می کند. یک فرد معمولی باید روزی دو لیوان آب بنوشد. اگر ورزشکار هستید یا فعالیت بدنی شدید دارید که بیشتر. دقت داشته باشید که چای و قهوه را آب به حساب نیاورید.

آب رمز مهم لاغری و سلامت
نوشیدن آب را فراموش نکنید.

چای سبز معجزه می کند.

به همین راحتی!! چای سبز بنوشید. روزی دو سه لیوان. چای سبز به عنوان یک مکمل لاغری شناخته شده و امتحان پس داده می باشد. نکته اینکه قبل از ساعات خواب چای سبز ننوشید. باعث بی خوابی می شود.

رموز لاغری
روزی دو سه لیوان چای سبز

هدف گذاری کنید.

بله هدف به همه انرژی می دهد. رقابت کنید. کل کل کنید. به خودتان جایزه بدهید. برای خودتان یک دست کت وشلوار خوب درنظر بگیرید. وقتی به وزن دلخواه رسیدید، آنرا بخرید. با دیگران مسابقه بدهید. مثلا در یک مسابقه استقامتی ثبت نام کنید. یا صعود به یک قله را در نظر بگیرید. این کار به شما انگیزه می دهد.

رموز لاغری
هدف داشته باشید تا به مقصد برسید.

سبزیجات فراموش نشود.

سبزیجات دارای چند مزیت برای لاغر شدن هستند. اول از همه اینها مملو از ویتامین می باشند. دوم باعث کارکردن سیستم گوارش می شوند. سوم معده پرکن هستند. کاهو، بروکلی…با غذا فراموش نشود.

لاغری

هر روز ورزش کنید.

شاید عادت کردن به این کار قدری سخت باشد. اما هر روز ورزش کردن باعث مصرف قند در بدن و جلوگیری از انباشت آن به صورت چربی می گردد. ضمنا روحیه شما را بالا خواهد برد. لازم نیست خودکشی کنید. فقط نظم داشته باشید. پیاده روی. وزنه. دویدن…هر کاری که قند می سوزاند. البته بهتر است هفته ای دو سه بار به باشگاه بروید. قدری اجتماعی بودن بد نیست!!

باشگاه ورزشی موج
هر روز ورزش کنید.

پروتیین فراموش نشود.

برخی از رژیم های عجیب و غریب پروتیین را حذف می کنند. این را بدانید که بدون پروتیین شاید وزنتان کم شود اما مطمئن باشید که خوش هیکل نخواهید شد. بدن برای حفظ عضلات به پروتیین نیاز دارد. رژیم خود را با کم کردن و کنترل چربی و کربوهیدرات جلو ببرید.

تناسب اندام - باشگاه موج

چطور بود؟

باشگاه ورزشی موج

میلاد جباریان

ميلاد جباريان متولد ١٣٦٧ _ تمرين از ١٣٨١ قهرماني : مدال طلاي جام حيدرعليف (پاورليفتينگ مجموع)٢٠١٣ مدال طلاي جام حيدرعليف(پرس سينه)٢٠١٤ مدال طلاي پرس سينه تورنمنت بين المللي تركيه٢٠١٢ مدال طلا(پاورليفتينگمجموع) جام اروپا آسيا اروآسيا تفليس٢٠١٤ مدال طلاي تك ليفت تورنمنت اروآسيا گرجستان _تفليس٢٠١٨ مدال نقره تورنمنت اروآسيا(پاورليفتينگمجموع) گرجستان_تفليس٢٠١٨ بيش از ٢٥ قهرماني انتخابي تيم ملي و قهرماني كشور و استان مدارك مربي گري: پرورش اندام و بدنسازي آمادگي جسماني و فيتنس پاورليفتينگ و ورزش هاي قدرتي كار با دستگاه هاي بدنسازي تغذيه و مكمل هاي ورزشي بهبود عملكرد ذهني در ورزش سابقه مربي گري از ١٣٨٦ و از سال ١٣٩٦ مديريت اماكن ورزشي ليسانس حقوق شماره تماس: 09123581463

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Button